söndag 31 maj 2009

Körtelfeber och massa annat kul

Japp, i torsdags fick jag domen körtelfeber, men thank GOD så verkar jag ha fått en mild variant. Idag mår jag nämligen helt OK! MEN jag måste fortfarande ta det väldigt lugnt för om jag inte gör det kan feber blossa upp igen och det vill jag inte. Så nu måste ja slappa trots att jag vill göra massa saker, det är fan inte rättvist! I fredags var jag helt lost hela dan tack vare Citadon Brus, nej, kommer inte ta detta igen om jag inte har rejält ont någonstans. Aldrig känt mej så påverkad av medicin hela mitt liv. Lagade även middag igår och gjorde egen bearnaisesås som blev sjukt jävla GOD. Jag äger i köket, ja det gör jag! Idag blir det att plugga till tentan, spelar ingen roll hur många timmar jag måste lägga ner på den men jag ska bara klara den! För jag är envis och tänker bara klara den! Så nu blir det frukost och plugg, ska även tvätta ett par maskiner.

Inga kommentarer: