fredag 22 maj 2009

Har jag ett liv? Svar: nej

Idag ska jag börja plugga på allvar, har varit sjuk en massa och känner att jag håller på att få ont i halsen igen men det ignorerar jag hårt. Idag är tanken att jag ska skriva klart min och M's presentation inför semet nästa vecka. Jag måste bara få berätta att jag blivit godkänd på min uppsats, wohoo! Helt sjukt glad över detta, känns så underbart! Nu är det bara tenta kvar och lite annat smått, sen är det sommar. Terminen har gått sjukt fort, ngn annan än jag som tkr de oxå? Har hunnit med ett par vändor hos doktorn oxå sen jag skrev sist, men jag lever! Käkat lunch idag från Ingelsta Kalkon, mkt god mat och helt OK priser. Mums!

Ikväll är det Choklad Fondue som gäller, klänning på! Haha, kommer sluta med att vi doppar de mest konstiga sakerna. Även inhandlat mossuerande, ASTI MARTINI me LOVE! Ingen annan gör det, mkt skönt, då får jag ha det för mej sj, haha... Ja, vi får väl se hur den här kvällen slutar. Nu blir det djupdyk i böckerna.

1 kommentar:

malin sa...

låter som en toppenkväll! vill me dha en chokladfondue!=O:)