lördag 20 juni 2009

Update from Småland

Nu har jag varit hemma i två veckor och en del har hänt. Jag har börjat på mitt jobb, som jag älskar! Det är ett perfekt jobb för mej och brandutbildningen där man fick släcka eld va skoj! Synd bara att man inte fick tända elden ;)
Har hängt me två av mina favoritflickor H, M och F, de är verkligen sanna vänner och Cypern kommer bli fantastisk. H och jag var i Ullared eller ska jag säga Knullared?;) Haha, kul hade vi i alla fall.
Igår va det Midsommar och den firades i Reftele med H och lite folk hon känner. Det blev en trevlig kväll på bruket:) Träffar gärna det festfolket igen ;)
Nu blir det snart att sätta sig i bilen och köra hem till SS. Och Lund/Malmö flickor, bara så ni vet har jag inte druckit en droppe alkohol, bara så ni vet!

Love E

Inga kommentarer: